//FairyLife
CinaMabuk
Entries About Friend Lovee



Hi, Assalamualaikum. I am Theyra Anuar, 18 years young. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay?


Swag
You
Will
Never
Forget




Thursday 12 July 2012 • Permalink • Add comment {0}


Hi all ^^ dah lama takupdate blog yang dah bersarang ni haa :)
Besuk 13.7.2012 Cukup 2months kita dengan SYAZWAN ROSLI ^^v Tapi nak masuk 2months macam-macam dugaan ohhs :/ dia segala-galanya buad kita . tapi semenjak dua menjak ni ' selalu gaduh ohh :( aku yang takpaham dia ke , dia yang takpaham aku . aku bahagia dengan dia ' tapi dia taktahulha BAHAGIA ke takkan T.T hurm , awak kita sayang awak sangat ohhs ' taknak hilang awak . taknak orang lain amik awak dari saya , hope awak yang terakhir buad kita bu <3 awak baik ' selalu TAKECARE pasal kita , marah kita kalau keluar malam . lepak dengan lelaki , now kita dah berubah sikitkan :") jarang keluar malam , balik sampai pagi semua . too semua sebab awak kita ikut cakap awak ' sebab kita SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT . kita taknak orang lain , kita nak awak je bu . I NEED YOU BEBEH SYAZWAN :'(  kita mintak maaf k , kalau takdapat nak bahagiakan awak macam EX-EX awak yang lain too sayang tau '  kalau betul awak takbahagia dengan kita , awak cari orang betul-II boleh bagi awak semua too tau , dah jumpe bagitahu saya . SAYA SAYANG AWAK ' SAYA NAK TENGUK AWAK BAHAGIA , EVEN BUKAN DENGAN SAYA PUMS BUBU  . SAYA BUAD SEMUA TOO UNTUK AWAK TAU . 





 


 
 
ILOVEYOUSOMUCHKEPENG :* kbye